21 december

Idag är det redan fjärde advent hörrni..! What?? Tiden går så fort, känns inte alls längesen jag firade jul haha. 
Imorse sov jag lite längre, gick ca upp lite innan klockan 10 och gjorde frukost + kaffe. Satt en stund i soffan och kollade på tv innan jag tog på mig kläder och åkte iväg och "jobbade". Var klar på ca 2 timmar och då åkte jag hem och julstädade mitt rum. Tog fram några av mina jultomtar (fanns inte plats åt alla..) och satte upp lite glitter och annat kul. Så nu har jag lite julstämning på mitt rum.
Amanda kom också över så vi drack glögg och klädde julgranen. När pappa skulle flytta lite på den ramlade den över honom, haha, alla andra stod bara och tittade först innan mamma gick dit för att hjälpa honom. Gud vad ja skrattade! Höll seriöst på att kissa på mig, det såg så roligt ut. Sen tog vi fram tomtarna även där, mysigt! 
 
Bastade idag, första gången på aslänge.. Mamma och pappa hade bastat så mycket så aggregatet totalt gått sönder, såg inte ut som ett aggregat.. Men pappa beställde ett nytt som kom förra veckan, som fungerar finfint! Tog med mig min hårinpackning och satt med den i värmen, nu är mitt hår alldeles lent och mjukt! Otroligt skönt att basta också, som när jag solade solarium förra veckan. Men det var så varmt så orkade inte sitta kvar så länge. Nu har jag ätit lite knäckemacka med ägg och druckit mint-te men ska nu borsta tänderna och läsa lite innan jag somnar. Imorgon och på tisdag väntar jobb, sen är det julafton! Taggad på maten, hehe!
 

Pappa kom nyss och berättade att det snöar ute, redan lite vitt på backen! Yes!
 
Igår lackade vi julklapparna! Gick inge bra i början men tillslut blev resultaten bättre.
 
 

Kommentarer


Jag vill också ha snö till jul men här är det plusgrader...


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)