18 december

Skulle blogga igår, meeen blev aldrig klar med inlägget och sen somnade jag! 
Men igår firade vi i alla fall Amanda som fyllde för typ två veckor sen. Massa kakor, bullar, lussebullar, pepparkakor och tårta på det. Gott. Perfekt att komma hem från jobbet (typ stressigaste ever..) och bara mula gott haha! Sen var det skönt också att inte behöva gå och lägga sig supertidigt eftersom jag skulle börja jobba klockan 10 idag på skolan. Men självklart var jag suupertrött när alarmet ringde klockan 07:50, låg kvar 40 min i sängen innan jag släpade mig upp. Jättekul och inse att man inte har någon slags frukost alls hemma, så åt bullar och gammalt bröd. Bra start på dagen! 

Dagen har sen rullat på ganska fort, men jobbade ju bara typ 4 timmar så inte konstigt. Sista lektionen jag var med på kollade de på massa korta program, ganska skönt faktiskt. 
Nu har jag ätit lite tårta och bullar, men ska nog packa iordning träningsväskan och dra mig mot gymmet. Känns som att det behövs efter allt fika! 
 
Imorgon ska jag upp tidigt igen, men sen är det ju fredag så ska bli gött!
Åh Thailand, och världens godaste pizza EVER! 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)