"tänk va stolt du kommer vara över dig själv...!"

Vaknade i andra änden av mitt rum imorse. Skulle bara "städa" rummet igår men det slutade med att jag både rensade DVD-filmer, böcker och allt annan skräp och möblerade om totalt. Har känt den senaste tiden som att jag absolut inte velat spendera någon tid på mitt rum alls, lite deprimerande, så nu var det dags för en stor förändring! Kom äntligen på ett sätt att ha sängen som fungerade också, antingen har jag en för stor säng eller för litet rum? Tror med på det senaste. Men nu blev det typ helt perfekt, det är typ 3x större än det var tidigare och jag har plats att dansa. Det blev riktigt mysigt och fint också! 
 
När jag rensade fick jag en hel del grejer som jag ska ge till Erikshjälpen så jag tror att jag ska passa på att göra det imorgon innan jobbet, om jag får någon med mig haha. Annars får jag åka själv, buhu. Så jobbigt nu när skolan börjat, man kan inte få med sig en del då de går i skolan på vardagarna.. Känns konstigt med tanke på att man själv inte går i skolan. 
 
Apropå jobbet så jobbade jag första passet som resurs idag! Har verkligen saknat jobbet och kände att jag inte vill sluta haha.. Tur att jag i alla fall har 7 jobbdagar schemalagda nu! Och går det såhär bra så kommer de få slita mig därifrån. Men ändå funderar jag på att söka ett till jobb, eftersom jag inte riktigt vet hur mycket jag kommer (om jag ens får) jobba där i höst. Det blir dock inte förrns i oktober då det sker lite saker i slutet av september. Då funderar jag faktiskt på att söka något liknande, med människor, eftersom det är det jag sysslat med under hela sommaren och känner mig relativt trygg med nu. Behövs folk också så det känns lovande! Men annars söker jag självklart något annat, städning kanske! 
 
Idag har jag varit sååå stel i kroppen och har sådan träningsvärk! Går värre än de på jobbet haha, skulle behöva rullstol. Kanske inte så smart att köra marklyft dagen innan.. Haha, får skylla på Sofie för hon körde det med mig förra veckan. Men jag får ändå skylla mig själv, gick som en krympling dagarna efter det också så jag visste att jag skulle få träningsvärk! Då passar det bra att "vila" imorgon också och uträtta lite ärenden istället. Kanske skulle tanka min bil också..? Eller kanske inte, gillar att vänta in i det sista bara för att få så många dagar som möjligt mellan tankarna haha. Förra månaden gick det ca 6-7 veckor mellan, inte illa pinkat! ;) 
 
Åkte till banken idag också, duktig Sara! Vet inte varför jag blir så "nervös/ångestig" när jag ska göra något sådant.. Haha, sa typ till mig själv "tänk på hur stolt du kommer vara när du fått det gjort!".. Så typiskt att jag ska behöva säga en sådan sak till mig själv för att kunna gå till banken och få mina pengar.. Suck.. Ibland undrar jag vad det är för fel på mig!! #psykbryt
Här sitter jag med en varm kopp grönt te (earl grey!)

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)