Break Free

Har precis kommit hem från jobbet efter en ganska lugn dag! Jag är väldigt glad att jag fick jobba där hela sommaren, och inte på något av de andra ställena jag sökte. Det passar verkligen mig, jag tycker om och skulle vilja jobba med människor, jag får utmana mig själv och ta ansvar och man ler nästan hela tiden när man är där. Jag gillar det även om det kan vara lite körigt och mycket att göra vissa dagar, men hallå, det hör faktiskt till! Jag kunde nog inte haft ett bättre jobb denna sommaren. (Öppnade nyss lönepappret, #$$!) Åh, var så glad när jag satt i bilen och när jag kom hem så jag dansade lite på gården. Mamma stod i fönstret och såg mig så när jag kom in sa hon "det där har du i alla fall inte fått från mig" lite ironiskt. Hon är exakt likadan, haha.
 
Nu ska jag göra något att äta. Pappa hade lagat Linas hamburgare men jag vet inte om jag "orkar" äta det. Kanske ska ta något lättare som fil, müsli och knäckemacka. Spara hamburgaren till imorgon, haha.
Sen när de kommit in från bastun ska vi kolla på Paradise Hotel.. Jag vet inte riktigt varför jag kollar på det, jag tycker väl att det är underhållande men inte för att det är bra.. Som med alla liknande program.. Förutom Big Brother, det tycker jag är roligt faktiskt. Typ förra säsongen när de var "handikappade", askul! Skulle jag vara tvungen att vara med i någon sådan serie skulle det vara BB. Faast, kommer aldrig söka för det är inget för mig ;)
 
Avslutar väl detta inlägg med att jag är helt beroende av Ariana Grandes låt Break Free.. Lyssnade på den idag på gymmet och i bilen hem, den är så bra! Har inte riktigt varit ett "fan" av henne eller hennes tidigare låtar, typ problem, men den här blev typ bättre ju mer jag lyssnade på den. Och nu går den på repeat. Hey, den hjälper mig ha ett jädra tempo på gymmet so that´s good, right!
 
Vet ej hur jag gör med träningen imorgon... Om jag vill åka till gymmet eller om jag ska ta och cykla istället. Jobbar ju vid 4 igen så har ju förmiddagen på mig! #beslutsångest

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)