Beställt från Fitnessguru!

Kom nyss hem från jobbet! Ännu en rätt lugn dag idag, vilket var skönt. Men jag blir lite ledsen när jag tänker att jag bara har helgen "schemalagd" nu, sen vet jag inte när/om jag får jobba igen.. Får bara hoppas att de tycker jag är duktig och att de ringer snart! ^^ 
Imorse vaknade jag faktiskt vid 8 när alarmet ringde, men jag låg kvar i sängen till 9 när mamma kom in för att hämta datorn. Ställde mig snabbt bakom dörren och skrämde henne när hon öppnade, haha, lilla mamma. Sen käkade jag frukost, degade i soffan och kollade på Grey´s anatomy (grätade lite) och Malou efter tio. Det var faktiskt riktigt intressant, var typ författare där som pratade om övergrepp och prostitution! 
Men sen jävlar anamma! Dammade av cykeln min och tog 8km på ca 15 min! Pb där alltså, haha. + att det var världens motvind, hade sådan kramp i rumpan och låren direkt när jag kom ut på raksträckan utanför mig så jag visste inte var jag skulle ta vägen. Men jag kämpade på och körde hela rundan non-stop, vilket aldrig hänt förut. Ibland är det bäst att oavsett hur trött man är att bara fortsätta, det blir jobbigare att "starta om" igen sen när man vilat någon minut. Så ska jag tänka framöver, både på gymmet och annat. Rätt bra faktist, om jag får säga det själv.
 
Nu sitter jag här och min mage kurrar sönder nästan, så ska göra mig något att äta, typ fil, och sen sätta mig i soffan och dega resten av kvällen! Vänta på att mor och far kommer hem från dagens arbete. Adam ska snart i säng då han har skola imorgon (lite avundsjuk). Imorgon är jag ledig och vet inte alls vad jag ska hitta på... Om det är fint väder kanske jag cyklar, annars kanske jag åker till gymmet. Eller cyklar dit, funkar också. Sparar bensin haha. 
 
Nu är grejerna från Fitnessguru beställda och jag längtar tills det kommer! Är så spänd på att se hur min shaker ser ut irl, liksom! Hoppas det inte dröjer allt för länge, jag är så otålig när det gäller sådana här saker.. 
 
haha, bildarkivet är ju som en skräckfilm.. Här är jag typ stolt etta på gymnasiet! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)