25 augusti

Efter allt prat om att jag känner att jag inte har någon energi, inte kör så hårt på gymmet och är trött hela tiden fick jag en riktig smäll på käften på gymmet idag! Det gick så... bra. Jag blev förvånad ganska snabbt när jag kört en stund på x-trainern utan att känna att "jag inte orkar mer". Vilket jag känt varje gång jag gjort någon slags cardio den senaste tiden! Testade till och med att köra på cykeln istället men tröttnade ganska snabbt, dels för att jag cyklat rätt mycket i sommar och det inte alls är samma sak på gymmet. 
Och när jag kände att jag hade mer energi än "någonsin" körde jag på resten av passet! Blev en blandning av lite allt möjligt även om jag till en början tänkte fokusera på mage och rumpa/ben. Hade ju tänkt köra marklyft också men de var upptaget där så jag gör det senare i veckan istället. 
 
Duschade på gymmet och sen hade jag tänkt hoppa in på gymmet och köpa bland annat en parfymfri tvål. Men när jag kommer dit sitter det en lapp på dörren där det stod att de hade lunch-stängt till 13:30. Så blev inget apotek utan jag åkte hem och lagade lite mat istället. Det blev lite allt möjligt haha, hade tänkt göra äggröra men vi hade bara 1 ägg kvar. Så jag tog det och skivade i en korv + la ner den lilla mängden kantareller pappa hittade förut. Äggröran blev stekt och till det hade jag broccoli och hallon. Det var gott i alla fall! 
Sen gjorde jag lite kvarg-glass till lite senare, med proteinpulver, hallon och lite havremjölk. Ska bli spännande att se vad det blir av det, jag exprimenterar för mycket.. 
 
Ja, vad ska jag göra resten av dagen.. Ingen aning faktiskt. Känner att jag vill städa och plocka på mitt rum, men det har jag ju redan gjort så det är ingen idé. Funderar på om jag ska sätta mig i sängen en stund nu och läsa min bok, Brigdet Jones dagbok, och ta det lite lugnt. Bättre det än att sitta framför tvn hela dagen! 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)