Studiedag

En bild från när jag och Daniella fotade gymnasiearbete!

Idag har jag studiedag! 
"Skönt" skulle jag vilja säga..Men fick ingen direkt sovmorgon idag, 
utan vaknade först klockan 06:00 av att jag glömt stänga av ett alarm, sen väckte katten mig vid åtta och då
kände jag att jag lika gärna kunde gå upp och äta frukost och plugga.
Började med att göra körkortsteori, fas C, men blev inte godkänd.. Suck. 
Nu gör jag historia istället, som egentligen skulle vara klar igår men jag är inte nära klar.
Blir så stressad över allting just nu och vill bara bli klar så man kan slappna av för en gångsskull.
Det blir inte bättre av att det är nationella imorgon, ska sitta och skriva i fyra timmar. 
Inte jättelockande direkt, men får väl tänka "snart är det över".
Och hålla tummarna för att det ska gå bra.
Blir lite peppad när jag tänker på att det är lov nästa vecka och att jag lämnade in religionsuppgiften i tid
igår! Det var också en sån tragglig uppgift som man knappt fattade vad man själv skrev. 
Kommer absolut inte höja mig i religion om ens ha kvar mitt B nu.. PISS.
 
Jaja, nu ska jag ta mig en till kopp kaffe, byta om och sedan åka iväg och "jobba" en sväng. Tror inte
jag hinner åka på finskan idag, känner att jag behöver så mycket tid som möjligt till att plugga allt nu.
Och läsa igenom häftena flera gånger samt göra minst ett till test på teorin.
 
Vädret hjälper inte heller direkt, vaknade imorse och det blötsnöade. Dock har det slutat nu. Skönt.
 
Ha det bra!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)