Stressad!!

Måndag idag alltså, tjohej!

Det är så skönt att jag bara har en lektion på måndagar, foto, och slutar 11:30!
Hade körlektion idag också vid två så Ellen och jag käkade i skolan och sedan åkte vi upp på stan, gick
lite på Monki och kollade på alla fina kläder sen åt vi glass på ett ställe, tror det hette Paus som ligger
inne på Krämaren. De hade kul-glass i massa smaker, beslutsångesten,
men sen bestämde jag mig för en kula lakrits. Inga fel på den inte! 
När vi ätit upp hade klockan blivit så mycket att hon skulle åka hem och jag skulle
till körskolan. På körlektionen körde jag stadskörning och självständig körning, blir så nervös och pressad
när min lärare pratar om att jag är i slutet och måste komma igång med teorin för att kunna boka en uppkörning samt teoriprov... Herregud! Jag kan ju inte köra bil??? 
 
Nu ska jag försöka komma igång med allt plugg jag har att göra tills den här veckan.. Både historia till imorgon, som jag inte ens börjat på, sedan religion till på onsdag. Måste läsa igenom häftena till
nationella tills på torsdag också.. Är absolut inte redo för det, 4 timmars skrivande.. 
Ska bli så skönt när det är över!!
 
Vill komma i säng tidigt idag också, var riktigt trött imorse och hörde inte ens första larmet.
Ha en bra kväll!
 

Kommentarer


Tack så mycket :)
Jätte fin blogg hörru :) Lust att följas på bloglovin? :)

Svar: Tack! :)
Sara Jansson


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)