Trött..

Söndag... Ja.. 
Kunde absolut inte somna igår natt, hur trött jag än va efter i fredags (Va på Satin med Ellen och Amanda som fyllde 18!). Trodde jag skulle slockna på en gång men kunde bara inte somna, vilket resulterade i Geordie Shore hela natten fram till 4 på morgonen. 

{Krogen förresten va så jäkla grymt. Vi förade lite hemma hos Amanda och sen drog vi till Satin vid typ kvart i elva. Dock va det helt tomt på människor först men senare kom det en del människor. Vi dansade nästan hela tiden och drack lakrits och hallonshots, jäkla goda. Mums. Sen drog jag o Ellen hem vid två och däckade i sängen.}

Håller just nu på o städa mitt rum, som va brutal sluskigt efter fredags, disk överallt, smink, kläder. Så nu va det dags, blir en totalstädning också så ska dammsuga och lägga en ny matta på golvet som jag tog från mamma. Detta kommer säkert ta hela dagen, men jag är redan trött och hungrig, haha. 

Hoppas den här veckan går lika fort som den förra, för på fredag blir det nämligen krogen igen! Hahah, awesome typ. 
 
Har faktiskt varit ute och gått/sprungit de senaste dagarna (ja inte nu i helgen då) och nu börjar det bli perfekt ute. Lagom kallt, mörkt och en massa stjärnor. Bästa som finns, bara plugga in hörlurarna och dra på lugn musik på spotify, Into the Wild med Lewis Watson är sjukt mysig!
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)