Wladyslaw Szpilman

Shit, har suttit och pluggat i ett par timmar nu! Vilket typ aldrig händer annars
Har skrivit 700 ord på min uppsats om Wladyslaw Szpilman som vi jobbar med på svenskan, och jag började idag. Haha stolt! Men ja, faktiskt. Nu får jag vara det tycker jag, för jag är så sjukt skoltrött och lägger ingen energi på skolarbetet hemma (fast jag så jäkla mycket skulle behöva det). 
Vet inte riktigt heller vad som hände, kände bara för att börja med själva uppsatsen och hela upplägget och sen har det bara sprungit på! (Kanske det va biten prinsesstårta jag åt innan jag började, haha hmm) 
 
Har förresten sån träningsvärk i hela min kropp idag! Efter de senaste dagarnas hårda träning på gymmet så skriker min kropp typ.. Blir nog bara en promenad idag och gym igen imorgon förhoppningsvis! 
 
Avslutar med att säga hur otroligt jobbigt det är att det är söndag vilket betyder att det är måndag imorgon. Även om jag går halvdag på måndagar så är jag nog van vid att måndagar ska förknippas med något jobbigt (en ny vecka kanske?) så då känner jag bara SUCK. Fast foto är inte så jobbigt, haha.. Lever kvar i gamla vanor, typ.
 
Men nu ska jag väl fortsätta skriva innan jag tappar suget och lägger av nu när det går så bra! Hare gött. 
 
 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)