Vinterkänslor!

Då var det söndag igen.. Återigen har helgen rusat alldeles för snabbt. Jag har inte gjort någonting heller, käkat pizza, druckit vin och kollat på tv är i stort sett det jag gjort. Förutom i lördags då mycket av dagen gick åt till att gosa med Tiger! Han och Sankari börjar dessutom komma lite bättre överrens och nu låter Tiger honom komma fram och lukta lite på honom, framsteg. Hoppas att de kommer bli lika bra bff som Tiger och Frasse var.. 
 
Jag har värsta vinterkänslorna idag så det inte är sant! Mamma läste på FB att det snöade i Örebro och det känns ute som att det kommer göra det här också. Nu vill jag ha snö, vinter och jul. Dock så säger pappa att det ska bli varmt nästa vecka igen.. Men jag vill ta fram julsakerna och lyssna på julmusik hela dagarna, och så har det inte ens varit halloween än.. 
Apropå halloween så är vår fest redan nästa helg, woho! Som tur är så vet jag vad jag ska vara och har nästan allt till min kostym så nu är det bara att tagga till. Och helgen efter det ska jag ju ut på krogen med Ellen, så det kommer nog bli grymt!
 
Nu ska jag nog ta mig en kopp te för det är så kallt inne på mitt rum, brr! 
 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)