The Walking Dead season 4!

Måndag idag alltså.. Fotolektionen gick förvånansvärt fort, vi fick vara i studion och fixa olika ljussättningar och sånt, och sen slutade jag! Mamma slutade också runt 12 så då passade vi på att träna direkt efter skolan. Känns fortfarande i hela kroppen efter all träning i helgen, men körde ändå lite olika rump/ben övningar och sen mage plus lite armar! + condition såklart. 
 
När vi kom hem från gymmet var jag så sjukt hungrig så tog ett par knäckemackor och så började jag kolla på första avsnittet på TWD säsong 4!! (Som jag har längtat!) Fast lyxade till det ännu mer med ett varmt fotbad och te i soffan. Gött. 
 
Nu har jag duschat och ska väl sätta mig och försöka skriva lite på PM:et vi skriver på historian, som tydligen ska vara klart imorgon. 
 
Senare ikväll ska vi äta god mat och kolla på "Det okända". 
 
Hoppas ni får en fortsatt trevlig måndag. 
 
 

Kan vi bara ta en stund och kolla på honom... Mhhhm.

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)