Städdag!

Äntligen lördag! Varit så otroligt trött hela veckan och det blev ju inte bättre när mamma och jag tog en lite spontanare till Stockholm i torsdags för att gå på Svenskt Tenns julmarknad. Vi kom hem vid ca halv ett och då var jag verkligen supertrött efter att knappt ha fått en blund på tåget hem. Men det var supermysigt och jag ångrar det verkligen inte. Vi drack glögg, fnissade och kollade på alla fina saker. Jag hittade den finaste fotpallen med fårskinn på, men den kostade närmare 16 000. Sen gick vi och åt mat på Pizza Hut och jag beställde godaste salladen någonsin. Sedan gick vi till tåget och åkte hem. Haha mitt när vi satt och åt och myste såg jag en man som betedde sig lite underligt utanför fönstret. Det visade sig att han stod och kissade rätt ut i körbanan (som tur var vänd bort från oss). Innan hade flera poliser och säkerhetsvakter gått upp och ner för gatan där vi var men inte när han stod där. När han var färdig ranglade han vidare, superglad. 
 
Sedan tatuerade jag mig ju i onsdags! Men har dock inte kunnat ta någon fin bild än, har inte heller orkat haha. Så det får bli en annan gång. Men foten är lite öm och så, fast det är ju lite grejen med att tatuera sig haha!
 
Idag ska jag som sagt städa, både mitt rum och sen kylskåpet som jag lovat mamma. Men sen ska jag försöka plugga också, har massor av uppgifter som ska vara klara nästa vecka så måste skriva mycket. Men jag känner mig, helt ovanligt, rätt taggad på att plugga. Vi skriver ändå om rätt roliga och intressanta ämnen så det känns inte alltför tungt och tråkigt. 
 
Annars då? 
Mamma på Pizza Hut i Stockholm. 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)