Helt tomt.

Hej.
Har helt totalt glömt bort att jag har en blogg, vilket har hänt ett par gånger genom åren. Men såg att det var ett par stycken som kollat min blogg under den vecka den stått och ekat tomt på nya inlägg, hoppfulla men ack så besvikna ni måste blivit! 
 
Idag är det alltså måndag, tråkigt för många, men det är rätt OK för mig. Vi har fotolektion i ca två och en halv timma och sen får jag åka hem igen. Nu har vi börjat med ett nytt lite större "projekt" i kursen också där vi ska fota reklam, 3 olika bilder med viss bestämt innehåll, mat, dryck och så en frivillig. En ute, en i studion och ja, en där man fotar var man vill helt enkelt. 
Idag åkte jag med första bussen hem, istället för att stanna en stund i stan. Vilket jag och Ellen gjorde nästan hela förra veckan och sprang lite "ärenden" och gjorde lite spontansaker. På onsdag ska vi nämligen tatuera oss tillsammans. Men det blir ingen "kompistatuering" utan det är olika motiv och på olika ställen på kroppen, min ska sitta på foten. Så det är jag rätt taggad på inför, inte långt kvar nu! 
 
Har i alla fall ringt körskolan och bokat mer körlektioner, som mamma har tjatat på mig i flera månader nu.. Har ju inte kört sen innan sommarlovet, men saker kom emellan. För att vara ärlig så har jag absolut inte bråttom med att ta körkortet, orkar inte stressa över ännu en grej. Tar det när jag känner mig redo, typ. 
 
Känns som att november kommer bokstavligen springa iväg, känns som att jag har varenda helg och vardag fullbokad med det ena och det andra. Krogen, övernattningar, tatuering, körlektioner, plugg, träna och så lite behövlig vila på det. Snart är det julafton, sen nyår och så vips är har det gått ett helt år igen. Och sen är det bara en termin tills jag tar studenten. Kan inte vara mer taggad och redo för att sluta skolan, haha. Fast jag säkert kommer stå där sen och tänka: "Vad tusan ska jag göra nu?!". 
 
Fotade nyss lite fåglar som satt i en buske precis utanför mitt fönster, och när jag skulle kolla igenom dem så hittade jag flera bilder som jag typ glömt bort. Ska väl ta en titt nu och sen får vi se om några av dem dyker upp på bloggen ikväll. Ska hinna träna lite senare också! Kanske plugga. Om jag orkar. 
 
Här är förresten lilla Majsan som är en av de 6 kattungarna som lever rövare här hemma. Hon ser mycket, mycket större ut på bilden än hon är i verkligheten. Hon är minst i kullen och får typ plats i ena handen. Sötan! 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)