livet.

Men hallå där!

Du det var inte igår, hehe! Men här har livet hänt, ett par slag på käften och sen en öm smekning innan nästa smäll igen. Om man säger så. Eller med andra ord så har en hel del hänt, den senaste månaden. Mycket känslor, tankar, ångest, glädje, sorg och slit o släng.
 
Imorgon börjar jag jobba och kommer göra det tills sommarlovet är slut. Innan det händer kommer jag ha fyllt 18 och (förmodligen) varit på krogen för första gången. Sen ska jag planera lite med Ellen om i höst, då vi förhoppningsvis drar en sväng till London. Hade ju varit grymt om man säger så!! Kommer ju jobba en del så kommer ha lite cash, haha. 
 
Ja, men vi hörs väl när vi hörs. yes. 
 
Förresten har vi äntligen fått hem våra kattungar (!) och de är för söta. Underbara liv! 
 

lite instagrambilder sen senaste tiden:
 
Stockholm välkomnar oss efter en vecka i Finland.
 
Adam och jag börjar nedräkning, han till 12 och jag till 18. 
 
Mamma och jag laddar inför att kolla på Evil Dead, efteråt sämsta jag sätt. (som vanligt)
 
Mini-Ruth, för söt och en ren kopia av sin mamma!
 
Midsommar, vad mer ska jag säga.
 
Midsommar, ägde på yxkastning!
 
Dagen-efter-midsommar-frukost, vid tre. 
 
Tog en timma att steka de jäkla pannkakorna, så slog läger vid spisen.
 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)