Hey, where's the drums?

Hejsan! 
Idag och imorgon är jag ledig från jobbet (woho) och idag sov jag verkligen ut! Gick upp kvart i tolv men jag vaknade vid nio då mitt första alarm gick, men som vanligt med mig så somnade jag om. Till frukost lyxade jag till det och gjorde kvarg plättar á la Fitnessfighten och så hade jag i lite jordgubbsproteinpulver i det.Till det hade jag keso och min morfars jordgubbssylt! Blev supergott och blev verkligen mätt på det. 
 
Ni kan aldrig gissa vad jag ska göra på min lediga dag, åka hem och städa Amandas lägenhet! Haha, hon åkte till Stockholm och Grönan idag (avundsjuk) och hade lagt upp en bild på Instagram igår att hon behövde städa sin lägenhet. "Låt skiten ligga, jag är ledig imorgon!" skrev jag och sen kom hon hit och lämnade nyckel. Måste erkänna att jag ibland är en väldigt snäll syster haha! Hon får väl komma och städa hos mig sen. 
 
Sen ikväll följer jag med päronen till gymmet och tränar! Inte varit där på jättelänge verkligen, inte sedan fitnessfighten och det var ju ändå ett par månader sedan?! Fast jag har tränat hemma, och i förrgår sprang jag 7-8km, och det känns nu två dagar efter kan jag säga. Men gud så skönt det var, och jag blev faktiskt förvånad över hur länge jag orkade springa på en gång, sprang dock inte hela tiden men det förstår jag! Men mina korta springturer här hemma har ändå gett resultat i att jag orkar mer och kan springa efter att ha gått ett par meter. Stolt!  
 
Är väldigt taggad över nästa vecka också, ingen som kan gissa varför??? På torsdag fyller jag nämligen 18 år! Och på fredag ska jag ut på krogen med ett par härliga personer. Började tänka på en önskelista igår på jobbet men jag har så svårt att komma på vad jag vill ha.. Får fundera lite till, är ju ändå 9 dagar kvar!
 
Fruukoost!
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)