Grötspråk i reklamen!

Sitter i skolan med Daniella och vi håller på med en uppgift om reklamer. Vi skulle då hitta och skriva lite om en drömma sig bort-reklam och valde då den med Mads Mikkelsen och Fritidsresor. Jag ville då ha "citatet" med det han säger om dagarna vi minns för det låter så fint. Men jag kunde ju inte höra vad människan sa?! Och ju mer jag lyssnade på den så blev allt bara gröt i öronen.. Var ju tvungen att försöka söka på vad han sa och fick då se det här. Tyckte det var ytterstroligt, och nu har jag ont i magen. 
 
Hör ni vad han säger??
 
 

Kommentarer


Marie Malmros

Hej, håller med - det var liiiite svårt att förstå. Å andra sidan blev ju det i sig en grej som flera parodierade = massor av bra reklam för oss :)
Hälsningar MarieMalmros / Informationsavdelningen
Fritidsresor


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)