I can give you what you want if what you want is love.

Har precis skrivit klart alla korten med de sakerna jag ska kunna till provet... Det blev fjorton stycken kort totalt!
Nu vill jag bara tvätta bort mitt smink, krypa ner i sängen och kolla på film. Dötrött verkligen och längtar till helgen, även om jag nyss hade lov. Så kan det vara ibland! Ser fram emot påsklovet om ca 4 veckor. 
 
Imorgon ska jag och mamma förmodligen träna efter skolan! Känns skönt eftersom vi inte tränat sen söndags. Förresten så mätte jag mig i söndags före gymmet och jag hade gått ner rätt mycket! 4 cm på stussen och 2,5 på midjan bland annat! Jätteglad och blev oerhört peppad att köra mer. Nu taggar vi till beach 2013! Första gången jag kan säga det och verkligen mena det, annars har jag inte tagit så seriöst på träningen som jag gör nu. Haha.
 
Nu ska jag gå och fixa en kopp te! 
 

P.s va det bara jag som hade en jättefin solnedgång som såg ut att vara direkt tagen från Lejonkungen???? Dör så fint!
 
godast

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)