Julklappsångest!

Hallå där! Kom nyss hem från gymmet. Fyfan va skönt det var... Verkligen saknat det otroligt mycket, även om jag gjort enkla övningar hemma så är det inte samma sak. Mamma och jag körde lite blandat idag, väldigt mycket armar samt lite ben och rumpa + mage. Nu känner jag mig som en helt ny människa! Snart väntar duschen och sedan sallad. Sen tror jag att jag ska försöka städa mitt rum lite innan vi börjar göra julgodis.. Känner att jag vill få upp stjärnan i fönstret och ängeln och lite tomtar! Behöver lite mys på mitt rum just nu känner jag. Kanske ska flytta om lite grejer.. Har så mycket småsaker som bara står och samlar damm. Behöver också få upp lite tavlor på väggarna för nu har de stått på mitt skrivbord i över ett halvår.. Så ska leta upp lite fina foton att sätta in i dem :) 
 
Körde både till affären och gymmet och det gick riktigt bra idag känner jag! Jag känner mig säkrare bakom ratten och får inga panikattacker längre. Vilket känns oerhört skönt. Känner mig faktiskt väldigt stolt över mig själv för det, dock har det inte hänt några sådana situationer riktigt då paniken brukar komma men det känns ändå bra att jag kan känna mig lugn och inte oroa mig så mycket över att paniken ska komma. Så guldstjärna till mig, haha! 
 
En sak jag har lite panik över är då att jag inte har någon aning vad jag ska köpa till vissa personer i julklapp... bara ett par dagar kvar till julafton och jag känner bara shit vafan ska jag göra nu?? Inte är jag kreativ heller som kan pyssla ihop något fint heller då min kreativitet ligger på 0 just nu.. Suck..
Någon som har något tips på något man enkelt kan göra hemma men som ändå är en bra present?? 
 

Bild lånad från Tumblr.. 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)