Princess of China.

Bara jag som dansar med när Gangham style kommer på Spotify? Haha.
 
Hemkommen från ultimatemöte med fika i magen men ett par tår mindre. Är det bara jag som märkt hur kallt det blivit bara sådär? Vill knappt sätta min fot utanför dörren utan mössa,vantar, sticketröja och raggsockor! 
Men då passar det rätt så bra med en stor kopp varmt te i soffan under en pläd och kolla på film. Så ska röra mig upp till de andra och mot min vilja kolla på The Vow.. Med supersnygga Channing Tatum och hon bruden. 
Vous pouvez trouver le lien ici!

Imorgon börjar en ny vecka i skolan. En ny vecka att suga upp saker jag inte redan visste som en svamp och tid att lära något nytt. 5 dagar jag bara sitter och gapar som en hungrig fågelunge och låter mig matas av lärarna med lärdom. Fast en sak som göra allt mycket lättare är att jag och Daniella ska shoppa imorgon efter skolan, så då hoppas jag komma hem med nya varma, gosiga, stora, härliga sticketröjor att gosa ner i i vinter. Och så önsketänkt den perfekta jackan och de perfekta bootsen! Höst! 
 
 
Vilar på träningsfronten och blir nog bara en kortis ut i skogen med fyrbentingarna! 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)