"Lill-lördag!"

Hejhej! Idag är det ju onsdag eller lill-lördag som vissa vill kalla det, och det passar rätt bra idag! För idag tänker jag inte ge mig ut och springa utan låta kroppen vila. Känner att jag behöver det plus att jag har väldigt ont i min vänstra arm i muskeln.. Vet inte alls hur jag kan ha fått det men det gör jätteont så då är det väl ett tecken på att kroppen vill vila lite! Så ska snart ta på mig riktiga myskläder och hoppa ner i sängen med en varm kopp kaffe i handen och kolla på youtube. 

Idag var det ju en stor dag.. Nämligen skolfoto!!! Bam bam bam! Men jag tar inte skolfotot så seriöst så jag hade på mig mina favorit jeans (troligtvis kanske samma som förra årets skolfoto!) och min gråa tröja jag köpte i måndags. Asmysig och älskar den verkligen, den är så himlans mjuk på insidan så det känns som att man inte har någon tröja på sig haha! Så jag såg helt enkelt ut som mig själv som jag brukar göra hela tiden. Jämfört med vissa som hade slängt på lager på lager med smink och stått i timmar och fixat håret. Jag känner lite såhär, varför hålla på? Det är en bild som jovisst kommer ses av de flesta i Örebro som beställer katalogen, men de brukar ju också i så fall också se dig varje dag när du går i skolan och kanske inte hunnit fixa dig hela morgonen? Så det är ingen stor grej egentligen. Men dock kan jag hålla med om att det är ju roligt om man ser snygg, smal, smart, vältränad, helt fantastiskt sminkad på kort men jag är så van vid att inte se så ut att jag  verkligen inte orkar stressa över det! Liksom, vem hade tänkt spana in mig på skolfotot om man inte vågar kolla in mig i verkligheten *blink blink* 
Gud va jag babblar om det här nudå haha, men ni fattar min opinion ang skolfotograferingen! 
 
Men såhär såg jag ungefär ut!
 

 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)