Konditori Vaasa.

Även om jag sagt att jag inte ska handla mer nu när jag storhandlade den här veckan, så kom jag hem med lite nya och "nya" saker! Fick ju vänta i nästan två timmar i Örebro på min buss hem skulle komma så då gick jag till ett proppfullt konditori Vaasa och drack ett härligt glas caffe latte! Gjorde några bra gärningar också så jag känner mig som en bättre människa. En äldre dam framför mig i kön på Vaasa tappade en krona och märkte det inte så jag tog upp den och gav den till henne. " Nämen tack så mycket!" fick jag till svar och till och med det värmde i hjärtat. Sen så erbjöd jag två kvinnor mitt bord när jag var klar och de letade efter ett, dock skulle de få sällskap och bordet var för två, men det är tanken som räknas! Kände nästan som att jag riktigt lyste när jag gick ner på stan för att fördriva tiden i några affärer och hittade de här!
 
 
Nu har jag myskläder på! favorittröjan!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)