Starka, friska naglar!

Har ju ätit hårkontroll i några veckor nu och äntligen har jag börjat se resultat! Märkte idag att mina naglar blivit jättestarka och hårda mot hur de var förut. Och de växer jättefort! För någon vecka sen så (Jag är en nagelbitare..) blev de jättekorta och det kändes jättejobbigt då jag var van vid mina superlånga lösnaglar, och när jag hade tagit bort dem så var mina egna naglar så tunna och långa att de gick av på direkten.. Men nu är de ovanligt långa för att vara jag och jag är superglad för det! Nu ska jag försöka hålla dem fina och inte bita på dem. Därför ska jag bättra på färgen nu, blir röda igen. 
 
Nu är det bara att hoppas på att håret får samma effekt! Men annars så är jag verkligen supernöjd! 
 

Kommentarer


snygg bild:D

Och säg gärna vad du tycker om mina "Little Fairy" Modellbilder jag har tagit:3


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)