En härlig morgon.

Vaknade imorse och trodde att klockan har kvart över ett... När den egentligen var halv nio. 

Var ovanligt pigg då, kanske för att man flyttar tillbaka klockan en timma idag. Då tog jag upp datorn och kollade på några Gossip Girl avsnitt. Gud va jag ogillar Nate nu, han må vara snygg men no! 
Blev väldigt glad där när jag fick ett meddelande på Kik från Ellen där det stod att man nu kan ladda ner avsnitt från American Horror Story Asylum! Helt galet att jag till och med fällde några glädjetårar! Måste fixa det innan jag avlider typ. 
 
Nu ska jag göra mig iordning och sen klockan ett åker jag iväg och jobbar lite! Sen i eftermiddag ska jag och mamma köra Just Dance och förmodligen ikväll blir det träning? Vet inte men jag antar att det blir det!
 

Kommentarer


tack så mycket =) <3


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)