min värsta mardröm har blivit sann..

HERREMINJESUSIMARIASTROSOR! Något hemskt har hänt! Det är helt obeskrivligt och jag kan knappt fatta att det är sant.... Det är så sorligt att jag känner för att gråta! Åhå, det får bara inte vara sant... Okej, nu ska jag komma till saken.. Det är så att jag verkar ha tappat mina smaklökar! Det är sant! Idag så har jag inte kunnat känna någon smak alls! Jag åt ett äpple i början på rasten och det smakade verkligen ingenting, jag gick och sa till de andra att det var det äckligaste äpplet jag någonsin ätit. Sen bestämde jag mig för att köpa en chokladmuffin för den såg så sjukt god ut, men den smakade inte ens en gnytta choklad! Den smakade bara jordaktigt som allt annat jag äter! På lunchen så åt jag pasta med tomatsås (även om jag är allergisk mot tomat, haha) men det smakade inte heller någonting och jag kände mig bara illamående. I Frövi tog jag Daniella och Eve en varsin glass men inte heller smakade den något. När jag kom hem tog jag en dumle men den smakade rent utsagt vidrigt! Jord och grus typ, mums! För att bevisa för pappa att något var fel så tog jag en näve ostbågar, men inte ens ost smakade ost! Fan om det kommer vara såhär förevigt.. Att jag inte någonsin kommer känna smaken av något. Det är ju som värsta mardrömmen!
För att försöka glömma mina bekymmer sätter jag mig i solen och försöker refresha matteminnet tills imorgon då det bär av till helvettet på riktigt. Nationella pung står på schemat. usch säger jag bara!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)