Aj.

Åh.. Efter skolan när jag kom hem så tänkte jag att jag skulle ta till vara på det superfina vädret och bestämde mig för att lägga mig i solen och läsa. Så då gick jag ut på studsmattan och låg där och lyssnade på musik och läste. Efter ett tag kom pappa och sa att han skulle åka en sväng och fixa en sak. Efter det så somnade jag! I solen! Klockan kvart över tre kommer Adam hem och väcker mig, och då har jag legat där nästan en timme! Så nu är min rygg och benen alldeles superröda och det svider som satan. Kommer aldrig kunna somna med det här, om jag nu inte sover på mage hela natten. Men det fulaste är ju att jag knappt fick någon färg på magen! Sen har jag en supersynlig rand mitt över skinkorna, supersexigt!
Jag hoppas väl att monsterbrännan inte tar för lång tid på sig att försvinna..
Men nu ska jag kolla vidare på filmen, som snyggingen Ryan Reynolds är med i!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)