"Ah, du kan ta av dig nertill.." Oh fuck!

Hejsan finisar!
Just nu håller jag på och rensar min dator.. Vi ska tydligen lämna in datorerna imorgon (om det nu stämmer!) så jag lägger in lite saker jag vill ha kvar på minneskort och USB-minnen osv. Fasiken jag skulle vilja ha en externhårddisk så jag bara skulle kunnat slänga över allt där. Exakt allt.. Har ju AHS på datorn och den är så jäkla stor så den får inte plats någonstans (!!!!!!) så jag måste ta bort det. Mitt liv är verkligen över. Jag kommer på allvar gråta när jag trycker på delete.
Min katt Ruth håller, förmodligen, just nu på och föder kattungar. Eller ja hon kanske inte har börjat föda dem än men det är på G. Åh, jag är så nervös! Hoppas allt går bra och det blir ena riktiga sötnosar.
Har praktiskt taget sommarlov redan nu! Inga arbeten kvar att göra i skolan (okej, ljug. Ett matteprov och en svenska uppgift) så vi är lediga en massa nu de sista veckorna. Azuum, känner ju jag då! Men borde egentligen sitta och råplugga ekvationer nu, men att locka håret och tänka på att det snart är sommarlov var mer lockande.. hahahhahahahaha, bara jag som såg vad som hände där?????
Idag var jag hos vårdcentralen ang mina fötter och där blev jag undersökt och lite sånt. Haha, jo när killen sa åt mig att jag skulle ta av mig byxorna och lägga mig på britsen så var jag tvungen att tänka efter vad fan har jag på mig för trosor på mig?!?! Som tur var så hade jag typ ett nära knallrosa mormorstrosor med jäkla nallebjörnar på (som förresten är köpta i Thailand!) så det var nästan lugnt om jag säger så. Tur så jag inte skulle haft på mig de minsta trosorna jag äger! Pinsamt att ligga där med bara skinkorna mot den kalla britsen medans han klämmer och känner och böjer på knäna... Hush! Men sen sa han att jag skulle åka till någon snubbe som skulle visa mig några skor eller något som passar mina fötter. Så bye bye ballerina, uggs och andra totalplatta skor.. Känns lite sorgligt faktiskt. Jag som BOR i mina uggs på vintrarna! Jaja.. Har ju redan gett upp både mjölk, kaffe och träning. Suck..
Men på fredag ska jag dit igen av andra skäl. Börjar fan bli stammis där snart! Är det illa..?

Nej nu ska jag väl ta tag i matten, så jag slipper jobba ihjäl mig imorgon på bussen (haha, såg ni ironin i min mungipa?)

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)