I'm blu dabudedabudaadabudeda!

HEJSAN!
Smått övertaggad tjej här, det är ju fredag och dessutom lov! WOHO. 
Ska snart dra mig iväg till Hanna och spendera helgen där och mysa :) Så kommer inte updatera något alls! Haha men ni är väl vana? ;)

Hade förresten på mig tröjan jag köpte på Kappahl för ett tag sen (den med låg rygg och typ lite "fluff") och när jag tog av mig den idag så såg jag att den färgat av sig.... Jag har blå/svart på ryggen och hade värsta randen där vart bhn suttit.. ._. Ytterst sexigt måste jag medge! Men det är ju bara det att det inte går bort heller! Skrubbade ett tag men det satt som sten.. jaja får väl nöja mig med att ha en gratis "bränna" eller vad man nu ska kalla det. Hoppas väl på att det försvinner så småningom!
Har slagit i samma tå två gånger i dag också. Ni vet den som kommer efter stortån och före den tredje på foten? Den ja! Och det gjorde superont båda gångerna och jag trodde jag skulle börja gråta. Men viking som man är så bet man ihop och sa: " GAH, småpotatis! Är det det bästa du har?!".
Skulle förresten dygna igår med Ellen på skype, men det gick ju som det gick. Först var jag superpigg och "fangirlade" hopplöst hela tiden (men det var verkligen amazing, och det händer typ once in a lifetime!) och förstår inte riktigt hur resten av min kära familj klarade av att sova! Men klockan två låg jag som en död sill i sängen och det var ju ett klart tecken att jag behövde sova. 
Idag vaknade jag fem minuter innan jag skulle åka till bussen. Great! Så bra var den dygningen! (haha dynga!) Så hann inte plocka idrottskläder, åh vad synd, och hann praktiskt taget bara slänga på mig några paltor och ge mig iväg alldeles nyvaken på mopeden! Tur att man har sån snäll syster som gjorde macka och la till och med ner ett päron i en liten påse till mig :') Blev lite ledsen i ögat.
Hujhuj, tiden springer iväg och nu är det dags för mig att sätta mig på min röda springare och ge mig ut på nya äventyr! Kanske hittar en tjusig prins som behöver räddas, If you know what I mean? ;) ;) *sprutar munspray lite sexigt*
Kolla här vilken snygging jag hittade inne på Monki idag för bara 125 svenska riksdaler! Den såg på mig med sina fantastiska ögon och viskade: "köp mig, både jag och du vet att du vill!"
Så jag lyssnade helt enkelt på biten med knappt nå tyg!

ME GUSTA!

Kommentarer


jätte fin blogg!

bloglovin byte? kommentera vilket nummer du blev så gör jag detsamma!

skulle varit jätte kul om du ville följa mig. har precis skapat en ny blogg med min kompis! :)


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)