Hemlig resa i sommar????

Godkväll alla söta!
Ligger just nu och kollar på Simpsons på mitt rum och bara tar det lugnt! Idag har jag gjort lite andra saker än jag brukat haha. Vaknade ganska så sent även om Adam sov hos mig (vi hade Simpsons marathon igår och somnade hehe) men han hade bara gått upp och kollat på tv utan att väcka mig, så jag vaknade runt tolv *host*. Då gick jag upp och fixade frukost, som vanligt, och kollade en stund på tv och sedan gjorde jag mig iordning. Efter det så packade jag och Adam badkläder och åkte till mormor och morfar och gav hönsen mat och sedan åkte vi vidare till Abbortjärn och badade! Trodde det skulle vara jättekallt men det var skönt faktiskt. Nerkylande efter en varm och solig dag. Men jag kan ju inte bada hela kroppen så jag doppade benen och lite av ryggen och sen armarna. Är ju för mina sår eller ja ärr på ryggen ska läka. Kul att bada i T******* med plåster på ryggen och sola också! Haha. 
När vi badat en sväng så åkte vi vidare hem och käkade mat och sen har jag hamnat här! Har lekt rätt mycket med kattungarna också nu när de ger sig ut på upptäcksfärder i badrummet och busar hela tiden! Tänderna börjar växa också för de ska tugga på allting inkl. mina fingrar! Awh, måste ta bilder på dem så ni får se :') Fööööör söta!   (Är det någon som vill köpa en så säg bara till!) Kan berätta att alla är mörka färger. Två svarta med lite vita hårstrån här och där med vita tassar, en svart med stora vita fläckar och sedan en grå :) 
 
Ikväll ska vi väl kolla på film och sedan ska jag faktiskt lägga mig tidigt för en gångsskull! Så jag kommer upp runt nio imorgon... haha! 
 
cute as always huh..?

Kommentarer


sv: Ja det har jag väl, har inte gjort så mycket.
Tack ska du ha!


Sv: ja det har jag, själv då? Tack desamma! :)

Hitta på något roligt imorgon eller? :)


tusen tack=D
kram


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)