Här sitter jag med blommor i mitt hår! Okej nej... Men jag kunde ha gjort!

Glad midsommar!
Mina planer för dagen är typ att vara hemma, dega, äta mat med Adam och sedan dega lite mer! Mamma och pappa åker iväg för att fira men jag hade inte riktigt orken att röra på mig något så Adam och jag fick vara hemma. Vi ska äta typ något kött tror jag (haha bra koll????) och sedan jordgubbar och glass! Omnoomomonom. 
 
Idag vaknade jag faktiskt klockan typ sju. Varför vet jag inte men jag anar att det kan vara för att jag hade ställt alarm som jag vaknade av. Men låg kvar till tio för jag "kollade" (halvsov menmen) på Sommarlov hehe. Vadå? Jag blir lite nostalgisk! Och Sommarlovsmorgon är faktiskt ett måste på sommarn! 
Och sedan gjorde jag det jag gör varje morgon, går och gör frukost sen kollar på tv. Och när jag hade kollat på tv så packade Adam och jag badgrejer och åkte till hönsen. Efter det bar det iväg till Abbortjärn för lite bad! och den här gången var det sol. Dock blåste det lite så det kändes ganska mycket kallare men vi var båda i och var det ett tag. Perfekt! 
Nu börjar det kurra lite i magen så ska nog ta ett snack med pappsen och fråga vart han har maten! 
 
Ha en svinbra midsommar, men ta det lugnt! Haha, okej Morsan!
 
"Måste bara berätta om min dröm jag hade inatt! Jo, min familj var typ på ett ställe med en massa andra familjer (Av någon anledning var det en del folk från mig gamla högstadieklass och till och med från min låg- och mellanstadieklass??) och firade antagligen midsommar. Stället var gigantiskt och var ett supersnyggt hus i modern stil och som hade butlers! Antar att det måste ha varit något snuskigt rikt par som hade råd med mat och personal för flera tusen spänn. Och så gick man väl runt där med några goa människor men helt plötsligt så hade jag inte mina egna kläder på mig! Och såklart så skulle vi åka hem och det var typ pronto! Men eftersom det var så jäkla mycket folk och därmed många bilar så hittade jag varken mina kläder eller våran bil. Kul och värd dröm att dela med mig av på bloggen huh? Men det var en sån härlig stämning över hela drömmen (förutom det där med kläderna då..) och alla gamla människor (okej inte typ mormor och farmor men kompisar från barnsben) som var där och HUSET. Där ska jag bo. Punkt slut."

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)