Åh taggar sönder till PIP..

Hej hallå!
Håller just nu till ute på min altan med en kopp te och kollar lite ibland på tvn, fast den visar något riktigt B:igt barnprogram som jag tror kom till på en eftermiddag efter 25 koppar kaffe. 
Idag tog jag en liten sovmorgon och gick upp runt halv 12, fast det gjorde mamma och pappa också så det spelade inte så stor roll! Var ju faktiskt vaken till typ två-tre någon gång. Vi hade lite besök och åt grillat och en massa annat gott till. Sen spelade jag en hel del Ice Age Village som jag typ blivit beroende av haha! Superkul även om man bara samlar pengar och köper djur, typiskt Sara spel? 
Har också planerat lite inför PIP som är redan nästa vecka! (Alltså inte imorgon men ni fattar!) Åh jag är så taggad (kanske ser Kent live!!!!!) men samtidigt nervös. Måste snart börja packa så jag hinner klart, så som jag packar! Och göra iordning i husvagnen som vi förmodligen ska bo i. Kommer bli fett! haha. 
 
Ikväll ska jag nog lägga mig lite tidigare än igår för måste ringa och avboka en sak imorgon innan klockan tolv och sen ska jag kanske städa husvagnen. 
 
Nu ska jag nog röra på mig och spela lite LOL haha, nööörd! 
 
Såhär "Svampig" är jag idag. 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)