Men det finns dagar då jag kryper in i kroppen och gömmer mig.

Godmorgon guldtuppar! 
Hade alarm på klockan sju (haha?) idag men somnade om och vaknade igen runt kvart i tio, rätt bra tid ändå att vakna för jag brukar kunna sova länge. Låg kvar en stund och bara mös och kollade Instagram, mycket skönt! 
Till frukost värmde jag på Amandas hemmagjorda scones med te och sedan lite frukt, banan och nektarin. Fast fick inte ha den ifred för det var två väldigt jobbiga flugor som var spekulanta på den!
 Usch, hatar när flugorna bara jäklas med en och man bara vill slå dem med en tidning! 
Nu ligger jag som en vante i sängen och kollar på Doctors. Rätt intressant faktiskt, för de pratade om hur man kan träna magen och så (och det vill ju jag göra!). 
Idag ska jag måla klart fönstrena i köket och sedan kanske måla klart de på mitt rum och sedan ska jag nog träna och  sen duscha! Funderar på att kanske ta en löprunda och sedan köra lite övningar som plankan (magen), lårträning och sedan lite rygg? Jag får helt enkelt se vilka jag gör. Eller så kör jag ett pass Zumba också, det var längesen! 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)