bara lukten gör mig svag.

Godkväll godbitar! 
Ligger just nu nerbäddad i sängen med helt rena och fräscha lakan, döskönt, och kollar på Scrubs. Har verkligen saknat min egna säng och framförallt min tv nu de senaste två veckorna.. men nu ska jag försöka hålla mig hemma ett tag och jobba mina tre veckor på Solliden innan jag drar vidare mot varmare väder! Är verkligen supertaggad på att åka tillbaka till Thailand. Som min kära vän Hanna sa; Har man en gång varit i Thailand så åker man alltid tillbaka. 
Hos Daniella så kämpade vi verkligen med min design, haha. Norton var tvunget att installeras om och det tog sin lilla tid och sedan så var datorn lite seg men vi/Daniella klarade det och jag är riktigt nöjd! Precis vad jag tänkt mig, så ett stort tack till Daniella. 
  Om ni behöver hjälp med din design så ta kontakt med henne, ddaniellaa.blogg.se
Kom hem runt tio och då åt jag lite körsbär som kära familjen sparat till mig. Och nu ska jag bara ta det lugnt och sen sova eftersom jag knappt sovit idag. 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)