är det du som är galen eller världen som är sjuk?

Nu har jag bestämt mig hur jag vill färga mitt hår, jag ska färga mitt hår lite ljusbrunt men lämna kvar blonda topparna så jag får Dips igen! Akjahkfjadhf. Ska väl duscha sen och sedan åka och kolla vad de har för färger. 
 
Just nu sitter jag och lyssnar på Den Svenska Björnstammen, laddar ner lite låtar och skriver upp saker jag ska packa sen. Imorgon em åker jag till Finland, mer taggad kan man inte bli! Även om jag nyss kom hem så ska det bli skönt att komma bort, Finland är ju som mitt andra hem. 
Lyssnade nyss på Flogging Molly och hämtade Adam så han fick höra, och till och med han började hoppa och köra en egen liten Moshpit! Haha, åh det var verkligen ett av de bästa på hela veckan. 
 
Har kollat runt lite på Tumblr för att se lite hur jag vill ha mitt hår, så något i den här stilen!
(Jag har ju inte så långt hår men!)

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)