Kick some ass!

Halloj allihopa! 
Har precis tagit mig en varm kopp kaffe och sitter i sängen och kollar på Peak season. Ganska sugen man blir på att åka till Sälen och åka skidor och snowboard! Och jag kanske ska det sen i april tror jag, om jag får ledigt från skolan! 
Idag vaknade jag inte lika sent utan typ runt 7 när mamma skulle skjutsa Amanda till bussen tror jag, hon kom ialla fall in och frågade en massa om utslagen och så. Vet inte riktigt, men somnade om efter det men hade alarm klockan 09.30 och då fick jag väl typ upp. Nu har mamma åkt någonstans så det är bara jag vaken (pappa ligger och sover) och alla katter och hundar då! 

Tog ner vikterna och gummibandet ner på mitt rum så ska väl testa lite övningar och se om det funkar! Ni vet snygga armar. Passar ju bra att göra några inte så ansträngande övningar nu när jag är sjuk, så man i alla fall gör något! Annars kommer jag börja likna en potatissäck!
Tumblr_lyfb8aqrty1qe6u0ao1_500_large

Kommentarer


att ha hennes kropp som på bilden skulle kännas helt okej! haha. Menmen, jag spenderar vintern med attt slappa så börjar jag träna igen när det är ljusare ute! haha


nice blogg :) har du lust att följas via bloglovin så säg bara till? kram


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)