Från toppen till botten..

Godkväll..
Känner verkligen att humöret ligger på noll just nu och skulle helst vilja ligga under täcket och bara gråta och äta choklad. Himmelska choklad.. Men tänker på figuren så tjockar äpplen istället.. Ätit 2 redan och har ett till som bara väntar.. Skulle helst av allt lägga mig i ett badkar fullt med kardborrar! Ni ska se min kropp.... Inte vacker.. Har kliat sönder hela min kropp och har sår och blåmärken överallt. Såg de på riktigt nu när jag duschade och kände verkligen hur FULT det är.. Fick ett "utbrott" på mamma och höll nästan på att börja gråta när jag sa hur fult det är.. Hon ska ringa imorgon, och jag hoppas de har något som fungerar! Vill bara bli av med allt, ge mig vilka piller som helst bara det försvinner! BLIR GALEN! Menmen... Har redan tagit allergitabletten för idag så får väl smörja in hela kroppen med hydrocortison salvan jag fick... Fan..
Glad tjej?

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)