åh jag har så slitet hår!

Vaknade imorse klockan åtta av alarmet men kände redan då att det var alldeles fööör kallt för att jag skulle kunna ge mig upp och ta en behövlig springtur... Så blev kvar i sängen, men tog istället en promenad med hundarna! Pluggade matte på altanen också och där var det verkligen supervarmt efter att solen legat på! Kändes som sommar!
Åkte med mamma en snabbis till Örebro också och där köpte jag mango bodybutter för jag är så himla torr! Sen en hårklämma och über ljus hårfärg! Vill ju ha superljust så testar och ser hur det blir! Så slänger in det i håret innan jag drar på träning tror jag! Om jag hinner för jag måste dammsuga också. Ska nog förmodligen åka moppe till träningen, och jag är så supertaggad! Har verkligen längtat tills våren ska komma så man får köra moppe och så man kan åka vart man vill och när man vill. Slippa be om skjuts hela tiden. Hörde dock på radion att det kan komma snö imorgon, blev lite deprimerad då.. NU RÄCKER DET MED SNÖ FÖR MIN DEL. Inte snällt av vädret att leka med en såhär och ha superfina dagar och sen kommer det snö.. FY!





Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)