Soffhäng!

Har setat i soffan och druckit kaffe sen klockan elva imorse och kollat på Plain Jane, riktigt bra program! Jag skulle också vilja vara med och få åka iväg för att shoppa och sedan få en makeover..Plus att gå på dejt med en snygging!   
Det programmet jag kollar på så är de i Norge på sin dejt och är i en igloo och nu har både berättat att de gillat varandra typ hela tiden och det är så himla gulligt, en liten tår i ögat! Så fint. 
 
Ska väl dricka upp mitt kaffe och borsta tänderna och tvätta ansiktet (saknade det när jag var borta för jag glömde det hemma!) och efter det ska jag bädda sängen och sånt intressant! Haha. 
 
Kasper hade nästan rumpan i mitt kaffe!! Snuskis katt :o 
 
Jag ska nog kolla efter lite hårinspiration idag, för jag skulle verkligen behöva klippa mig och vill göra något med mitt hår.
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)