Mr music.

Usch, igår när jag var sådär otroligt duktig och städade tvrummet så fick jag såklart ögonmigrän och var tvungen att lägga mig.. Vaknade igen klockan elva och missade därför Dexter och allting.. Typiskt.

Imorse vaknade jag tjugo över tio vilket var väldigt skönt (speciellt när jag vet att vissa går i skolan idag, hahah) för jag behövde det kände jag. Dock måste jag ha sovit rätt galet inatt för jag har jätteont i nacken (vilket inte är sådär jättebra med tanke på vad jag ska göra imorgon.. Inte skolan dock som de flesta måste tro.) och kan inte röra det så mycket åt sidan. 
Idag har jag en hel del jag måste göra för imorgon händer det grejer, fortfarande inte skola som de flesta tror, och det ska bli så jäkla skönt! Längtat hela sommaren och äntligen är det snart dags. Tror jag ska försöka hinna med att städa mitt rum så jag inte kommer tillbaka direkt till ett stökigt och smutsigt rum. Jag vill också hinna läsa ut min bok idag då jag bara har något kapitel kvar och det är onödigt att ta med boken då.. Och så vill jag också hinna spela Harry Potter också, haha galen som jag blivit på senaste tiden. Men jag bara älskar Harry Potter. 
 
Men ni får väl ha det så bra sen i skolan allihopa! 
 

p.s Måste ju visa er vad jag beställde förut! Försöker hinna med det idag också! 
 

Fick förresten veta av Ellen att årets ettor på min skola får macbooks.. Hoppas att vi andra får det också annars ska vi gå till rektorn, haha! 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)