Kräftskiva!

Sådär, nu tänkte jag berätta lite om de senaste dagarna då jag inte uptaderat något!
 
I onsdags så kom Daniella hem till mig och efter att jag gjort mig iordning så åkte vi vidare mot Evelynne för lite kräftskiva med några kära vänner från min gamla klass som jag sa. När vi kom dit så var det bara brudarna där så vi typ snackade lite och sedan frossade vi glass (krämig choklad, pistage, vanilj och jättegod hallonsorbet!) och mackor. Sedan drog vi oss vidare mot poolen och badade, det var så jäkla skönt! Efter ett tag kom boyzen och hoppade i också, några i alla fall. Det var verkligen jättebra badväder också, perfekt. 
Evelynne fixade all mat själv medans vi andra latade oss vid poolen haha, sen som ni kanske förstod så mulade vi massor med kräftor. Hon hade köpt jättegott vitlöksbröd så det slank ner en del haha! 
Efter att ha hamnat i en rejäl matkoma så hoppade vi i och badade lite mer fast sen gick vi in i hennes hus för att värma oss under täckena. Där stannade vi och drog sedan på lite skräckfilm! Kommer inte ihåg alla men vi kollade på bla. dead silence (tror jag haha, om det är med Mary shaw (?) haha) och sedan kollade några på The Devil Inside och usch på den filmen.. Den var annorlunda än vad jag trott men jag vågade knappt kolla.. Men kunde inte sova heller för de skrek hela tiden! 
På natten körde vi sanning och konka men jag var inte med så mycket haha för vi kollade samtidigt på The School of rock och jag tycker Jack Black är häftig så jag kollade hellre. När några somnade så drog de på The Devil Inside och den slutade typ runt fem och jag skulle köra hem klockan nio så jag vill sova.. Lyckades tillslut somna och sov rätt bra där på golvet faktiskt! Haha, även om det inte var världens tjockaste madrass men det gjorde inget! 
Klockan nio vaknade jag av att daniella var vaken och packade sina saker (hon skulle jobba) så då gick jag också upp och klädde på mig och packade. Sen åkte jag vidare till Frövi och hämtade Hanna. 
 
Nästa dag i nästa inlägg! haha. 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)