"Hejsan, jag hade tänkt visa er hur jag sminkar mig."

Ligger i sängen som en valross och kollar på en massa sk "sminkvideos" på YouTube. Insåg att det är så Otroligt fult när folk tar på sig mascara! Alla dessa groteska miner man gör, vissa spärrar upp ögonen och ser ut som rådjur på hasch medans andra gapar som fiskar i havet. Men det är nog det som gör videosarna så himla roande. Jag skulle dock aldrig göra en sminkvideo då jag knappt använder smink, så den videon skulle bli YouTubes kortaste video. 
Det finns ju dem som har gjort "fjortissminkning, PARODI" och då tänker jag liksom WTF? För liksom vad är grejen? Alla vet väl redan hur man sminkar sig som en sk "fjortis" eller "fwjortwiis!" så vissa förstår. För det är ju bara att mula ner allt smink i en katapult och sikta in på sitt ansikte och fyra av! Woala, FJORTISSMINKNING A LA PERFECTIONE! Men de videosarna är också på något sätt väldigt underhållande, för egentligen är det ingen parodi (I mesta fall!) för in fact ville, eftersom de flesta videosarna är från typ 2008, testa på/vara coola eller helt enkelt vara en fjortis.
Men nu ska jag hämta mer kaffe och garva vidare!

Sen är det ju så himlans roligt att kolla på dem som inte har någon aning om vad fan de håller på med och bara improviserar vilket ger resultatet clown på cirkus Wiktoria....!


Eller så gör man ju bara en 2011.. Notera: Parodi..... ELLER?!!


Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)