Hard workwork!

Tröttare än tröttast!
Har målat ända sen jag la upp bilden.. Målat väggen tre gånger och sen målat min byråsak som jag har alla filmer och böcker i. Så mitt rum är en enda röra! Men jag älskar att måla! Sen tror jag att resultatet blir skitsnyggt och mitt rum kommer bli så mycket ljusare än nu när det är svart. Och det är ju ljust jag vill ha. Imorgon ska jag se om väggen behöver målas mer, måla byråsaken vit, "slå in" hyllan i röd tapet (blir nog skitsnyggt!) sen börjar jag nog måla andra väggen så mycket som färgen räcker. Just ja ska måla lite mer på min dörr för att få bort vissa fläckar och så. Det blir fullt upp imorgon med! Älskar att pyssla och ha något att göra, sen blir det ju så fint när man är klar.
Nu ska jag kolla på Spartacus och spela lite! Ha en rysligt bra fredag allihopa så hörs vi imorgon.

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)