Ge mig en plankstek! Jag vill sova som en stock!

Har faktiskt snart gjort klart svenska saken! Om jag nu inte måste skriva om den andra boken jag läst... Då har jag lika mycket kvar.. SUCK.. 
Ska snart ha i lite ricinolja i håret och sen slänga på en ansiksmask och dricka lite te i soffan. Låter som en rätt mysig kväll jao. Sen ska jag lägga mig i min übersköna säng, tända lite ljus och läsa min otroligt roliga bok! Och såklart försöka så gott jag kan tagga inför skolan imorgon. HAHA, vem försöker jag lura! Kan aldrig bli taggad på skolan. Nej nu ska vi inte vara såna. Självklart kan jag bli det! Får be till jesus trosor!


Haha, den här gifen på denna grymt heta killen gjorde mig gjorde mig glad! Han är så otroligt sexig, rawr som en tiger hona skulle säga!

Kommentarer


Hejsan



Gillar du Josh Hutcherson? Då är min blogg rätt för dig ;)


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)