The best of this

Hejsan!
Just nu ligger jag helt död i sängen efter en stenhård ultimate träning! Skönt att vara ledig från träningar imorgon, men då är det skola som gäller istället.. Men som tur är så går vi bara till lunch vilket är halv tolv! Så då har jag hela dagen på mig sen att göra matte, eftersom jag har prov på torsdag! Inte direkt så taggad... Det är ju bra att han tagit det jag suger på till provet.. :/ Kommer gå SUPEER..
Så eftersom jag är ledig imorgon så ska jag nog sitta vid datan ett tag och sen lägger jag mig och kopplar av och läser litee! Snacka om att jag kommer ha träningsvärk imorgon! Fast det är ju bra när man tänker efter :) Och på torsdag blir det kanske typ dans aerobic (eller hur det stavas..!) om jag förstått rätt :) Spännande ;)
Nu håller jag på att somna haha, godnatt!
Älskar hennes röst och lååten! Jag kollar inte på idol men henne fastnade jag för!


Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)