Stockhom!

Hejhej!
Fick sluta tidigt idag och så redovisar jag på frdag! Perfekt. 
Så jag gjorde ju inte så mycket idag, bara lyssnade sen skrev jag lite då vi började med radioprogrammet. Mitt och Elinas ska vara klart den 8 februari, och det kommer läggas ut på iTunes (Alla andra med) om ni vill lyssna sen ;) 
Idag i Stockholm åkte jag tunnelbana för första gången haah! På Svensktenn affären var det full rulle. Det var ca 2 000 personer som anmält sig och alla fick ta med sig en vän! Det var otroligt roligt att gå runt och kolla på alla fina möbler, lampor, böcker, kuddar, tyger, filtar ja allt! Det gör till och med tändstickor! Så fick vi lite gott att dricka och snittar, sen såg vi kändisar! Bl.a:
Loa Falkman, som är med i Lilla Jönssonligan.
Och
ICA sebastian! Eller Magnus Skogsberg som han heter på riktigt!
Imorgon börjar jag klockan 10, inga fel!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)