Kort om helgen!

Behövs lite uppdatering typ!
I fredags hade jag först skola och sen åkte jag hem till Hanna och lämnade lite grjer. Men drog hem på direkten för att packa lite bättre och lämna datorn och idrottskläderna och sen hann jag säga hejdå till mammsi som åkte till Ullared (kommer nog bilder senare på vad jag fick) och sen åkte jag tillbaka till Hanna. Men vi åkte nästan direkt och handlade godis och sen åkte vi då till stora idrottshallen. För det var  ju innebandynatten. Jag hade roligt där jag satt i sekretariatet med lite gött folk och nästan bara chillade. Tjänade 160 spänn på det! Vi kom hem vid ca kvart över tre och då var vi superhungriga (jag hade inte ätit sen klockan typ tolv?!) så då käkade vi lite nattmacka sen la vi oss i sängen och kollade på Tarzan! Men vi somnade tidigt! I lördags vaknade vi klockan 13.10 (!) och då låg vi kvar i sängen typ en timme sen gick vi ner för lite frukost/lunch som bestod av ägg och bacon sen macka och te/jucie! Sen satt vi kvar och käkade i två timmar i sträck! Tog lite fika efter brunchen, sen bokstavligt släpade vi oss upp för trappen och till sängen för mer film! Då kollade vi på Marmaduke och sen The las airbender! Riktigt rolig film men den kunde ju varit bättre (Men Aang var otroligt söt! Sen åkte vi hem till mig och sov här till idag. Vi låg i sängen och kollade på film, 17 again sen Yrrol och käkade popkorn!
Idag har vi kollat på film och ätit, ovanligt? Sen drar vi på träning! Fast vi ska inte vara med utan bara kasta lite för vi snorar och har ont i halsen! Usch! Och ikväll ska jag kanske städa mitt rum om jag hinner/orkar!



Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)