@Daniellas

Sitter hemma hos Daniella i hennes säng och lyssnar på I gotta feeling och försöker skriva på mitt jäkla tal..! Som förresten ska redovisas imorgon och jag har inte ens tagit några bilder och inte skrivit klart talet heller för det delen... STRESSIGT! Vill bara att det ska vara över så jag får ta lov..  Men kom på att jag måste plugga lite på lovet också, har ju matteprov på torsdagen efter lovet. På procent som jag inte är så galet duktig på, det här provet kommer inte gå lika bra som det förra.. (fick ju C för er som glömt) 
Men nu ska jag skriva lite mer, och om det är någon som vet något om mänskliga rättigheten En fri och rättvis värld så kan nu ju hjälpa mig lite och skriva en kommentar med lite info! Tack tack!
mitt gamla hår!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)