Stressigt..!

Kom nyss hem från träningen. Gick väl sådär, har så jävla ont på insidan av mina fötter och förmodligen måste jag antingen köpa nya skor eller skaffa ilägg.. 
Nu ska jag ta mig något att äta och sen ska jag pluggapluggaplugga! Har en massa uppgifter som ska vara klara på onsdag och som jag knappt gjort något på! Så känner mig lite småstresad just nu!
Fick reda på idag att jag ska på bio imorgon! Woho! Då ska jag, mamma och några av hennes kompisar kolla på Breaking dawn! Är supertaggad och hört av en massa att den ska vara superbra, och då blir man ju lite mer taggad! Åh myspys, älskar att gå på bio. Så blir ingen träning imorgon och inte så mycket updatering! Kanske lite snabbt när jag kommer hem, men det är inte säkert.
Men sov gott allihopa!
Taggad till 1000!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)