stoppljus

jag har bränt hela ansiktet och hela framkroppen!!! inte så snyggt...

I dag solade jag hela dagen till typ två då Danni kom hit så vi drog till frööööövi och chillade på pr. Hon spådde att jag ska gifta mig med ..... och vi ska bo i fellingsbro(?!) i ett slott med 3 barn och katt. Jag hade helst velat bo i Thailand eller Bahamas men nejnej.... Sen drog vi och käka glass och sen vidare till träningen. Efter träningen mulade vi kladdkaka och sen drog vi och tog årets första dopp! (iaf för min del) och det var svinkallt så jag tror jag blir förkyld eller får urinvägsinfektion buhu! Och sen drog vi till tempo igen för att köpa bröd, plus att jag inte hade någon bh på mig eftersom jag glömt lägga ner en så jag körde lite fritt, haha! Tur så hade jag en tjock tröja på mig!
Sen på vägen hem så såg vi en as snygg kille nära mig!! J A G  H Ö L L  P Å  A T T  R A M L A  A V  C Y K E L N!!! haha jaja nu ska jag duscha, godnatt!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)