plugghääst!

Puh, har pluggat hela tiden sen jag kom hem (ca kvart i tre) Och det lönar sig! Jag är snart klar med kemi labbraporten ska bara skriva rent och skriva ut! Men sen har jag hundra prov den här veckan (som förresten är den sista vanliga veckan innan sommarlovet och därför sista hela veckan på fröviskolan för min del.. Lite sorligt) plus två nationella pårov samma dag! Bara att jobba hårt den sista veckan.. Skulle ju behöva bli klar med bokomslaget till bilden (men har inte det programmet så jag kan göra det hemma) så jag får prata lite med Brittis, kanske imorgon eftersom vi har bild då.

Men nu ska jag göra klart kemin, bloggar kanske lite senare om jag hinner, hejsvejs!

Kommentarer


Hej :) Nu är vinnaren presentkortet på en one piece utsedd! Vinnaren har blivit mailad + länkad i inlägget där ni anmälde er till att täva.. Det hittar ni på KATEGORIER > TÄVLINGAR!! sen är det bara att bläddra tillbaka till inlägget! Tack för att du deltog :)



Nu har jag startat en tävling där du kan valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Klicka på länken här under för att komma till den nya tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)